Wednesday, May 6, 2009

aku lapar...

title d atas adalah statusku d ketika aku sdg mengarang post ini..
yah..sgt lapar tahap gaban..gaban pon dak lapar camni skali sbb abis beantam sama penjaat dia mmg trus p kedai ramen makan ramen...aku pla dak dpt mengunyah sbb gusi pucatku agak bwengkak..kalo makan jugak kompom telan bulat-bulat...
exam finale ku sd sampai d finale, namun masih ada presentation FYP yg amatlah menyakitkan jiwa.."sakit jiwa aku ni tau!"..~seperti yg slalu d quotekan oleh seorang teman ku~
masih blum boleh menghumbankan perasaan gembira tahap gembira yg teramat sgt akibat FYP yg masih blurry ujungnya...oleh yang demikian, aku masih menahan diri, menahan hati, menahan jiwa dan menahan semua yg patut d tahan...
bila semua sudah pasti selesainya, akan ku lontarkan, lepaskan, teriakkan, humbankan dgn sepenuh jiwa dan raga..di harap semua yg berada d hadapan ku ketika itu sempat memindahkan diri....amaran awal!

0 steps: