Tuesday, February 21, 2012

dilemma kuh

gillalaa perasaan tyme dlm dilemma neh...semua pun serba dak kena...mmg aku akan berada dlm keadaan yang teramatlaa unstable...mcm2 bermain dlam kepala aku dan jugak hati aku neh...and it is not about one thing only...i know...it's about a lot of things...kalo pasal satu benda jak senang mok cari jalan kuar...tp diz tyme, feels like i'm in a maze garden neh...huhuhuhu...tadik aku drive maw dekat 2 jam ntah p mana2 jak tuh....and bole2nya when my mum wants to follow me i said no bacause i want to be left alone....then after 2 hours tuh...still unstabilized lg aku...i need someone to talk to tp that sumone unavailable pla...dem! ari neh maw 3 kali aku karaw...now aku rasa mcm maw get away neh...p satu tmpt yg jaaaaaaauuuuuuuuuhhh....far far away...for a while laa..just to figure my way out of this dilemma..tomorrow aku akan menghadapi one of it...harap-harap aku ada kekuatan itu...yaa, harap-harap...

0 steps: