Wednesday, February 11, 2009

one fine ordinary day..

7.30 am:
yah..aku plan mo wake up before 7 today, mo p meet up with my supervisor kenen.
however d sebabkan last nite aku stay up until 5 am ~ada hati lagi mo bgn b4 7...~~
hehehe..my roomate pun dgr aku cakap mo bgn awal so dia ada try kasi bgn kenen "luluuu...bgn.."
then pikiran ku berkata ~~pikiran pun berkata-kata kah??~~ "ahh..i don't care, ngantuk gilak nih..after klas kul 10 lah aku g jumpa dia.."..hukhukhuk....

8.45 am:
lalu aku bgn dr katil...dan menuju ke toilet...

9.30 am:
getting ready dlm kelam kabut, dak sempat pakai 'In2it'...katil pon dak berkemas...ahhh, i don't care.., lalu trus meninggalkan bilik dan hanya berselipar jepang sekitar jam 9.45..

10.00 am:
aduss..camna ble lupa organizer d atas katil..aku lupa pla mana klas ari nih...smbil panjat tangga ke 4th floor sempat call yus tanya mana klas..worried jgk nnt lambat utk kuiz...

10.15 am:
what is narrowed frequency modulation? damn!! aku teda baca nota semalam...

10.30 am:
aduhss..mo duduk depan ka tidak?? mcm buta suda mataku ini...putih jak aku nmpk tu whiteboard d depan...

11.15 am:
ai, abis sd lecture???...good good...smpt lagi nih jumpa mr. razak..

11.30 am:
"lama tidak nampak kamu.." ~~aduhss..~~ "masih hidup lagi rupanya.." ~~adusshh2x..~~
"oohh..hidup lagi bha sir..." aku cuba tuk menangkis sindiran tersebut...."nih saya mo jumpa sir lah nih, jap jak...hehe" trep trep bermesra ngan dia nih... "saya tidak mau lah..dakpayah lah kamu jumpa saya.." ~~adusshh3x~~.....i don't care, aku trus jak ikut dia masuk office dia...

11.45 am:
"ahahaha...hepi aku ari ni yus..." ^^ " napa? apa dia cakap?" ...."hoho..naseb bek dia mood bagus ari nih..ada bg aku semangat skit.." ^^

12 something:
went to one kedai mamak seblah restoran 818 d kingfisher, makan roti kosong ngan susu cap junjung which cost me about rm3 sekali campur ngan milo ping...borak2 ngan durang che pah bout dorama dorama yg best2...

1 something:
shopping brg dapur skit d giant : 3 biji terung : rm2.33
chic breast meat : rm3.25
2 canned fried dace with salted black beans: rm3.29 x 2
2 canned sardines : rm1.19 x 2
total cost: ~ rm15 gtulah.....
*planning mo masak sup ayam ni mlm....hekhekhek....

0 steps: