Sunday, February 15, 2009

sekembalinya aku dari sana.....

penat.....
penat....
penat....
penat...
penat.....
...................
c'mon llew...ckit lagi tuh....~~

trimass lah buat anak-anak tangga yg ntah ke berapa ratus sudah ku panjati...

penat.....blum masuk lagi bukit-bukit yg kudaki..huh..

sungguh terasa sekali umur semakin meningkat remaja.....

setibanya aku d G2.04(bilik ku yg terchenta)..setelah menerangkan secara ringkas ttg apa yg aku lalui d kundasang kpd teman2 sebilik, aku trus merebahkan diri di atas katilku yg tidak d rindui...dlm kepayahan utk bernafas krn virus flu, aku terlena jua.......zzzzzzzzzzzzz....

2 steps:

LizzyDonJuan

weeee....sama kita...kami pun datang2 terus tidur2an ba...hehehehe nasib isnin ndada class...xtend lg tidur

~llew~louie~lulu~bibing~

cess....aku terpaksa mengescape kan diri nih pedahal ada quiz pada ari isnin itu....sakitt ehh tulang temulang ku yg semakin fragile nih.....huhu