Tuesday, December 29, 2009

me n 2009..

2009...
indeed another interesting year for me. tp, lebih byk tangisan dari tawa ria...
aku hanya mampu lalui semuanya dengan tabah dan penuh redha...yaa..setabah aku menahan sabar dengan si Wyete yang pada ketika ini sedang cuba membantu aku menaip...isshhh...sebok juak mo me nekan keyboard dia nih...okeh, naseb baik dia sd baring d tepi monitor nih...sambung balik ..

2009..
byk 1st time aku diz year..
1st time keja opis, dpt gaji and bulih bayar sewa rumah ( abis truss duit gaji jo..)
1st time pegi wedding member (one of my best memories...trima kasih kamu, kamu dan kamu..)
1st time join caroling (joy to the world!!~ )
1st time ikut audition acting (tp, maaf anda tidak berjaya ke pusingan yg seterusnya..)
1st time naik Air Asia..(snoring dengan head-butt dlm flight...cilanat betul!!)
1st time jejak kaki d epot Sandakan (err...adalah sangat asing terasa...)
and byk lagi yg aku kurang remember...

2009...
hmmm...yang pastinya,
tahun ini definitely not My year...
tiada yang berlaku yg memfokus ke aku...
aku hanyalah watak picisan..
yaa...amat picis sekali...

apapa pun...semoga tahun 2010, lebih memfokus ke aku...aiseh...semoga lah memang!!

0 steps: