Saturday, January 2, 2010

resolusi 2010??

adeh..
baru dua hari lalu aku me-list-down-kan resolusis aku utk tahun baru nih...
oleh kerna aku no idea mo blog apa, aku decide mo blog pasal resolusis lah..
tp, last2 aku tukar fikiran...mana ble bagitau suma org resolusis aku nih...hehe..biarlah rahsia antara aku dan aku sahaja...

new year aku d mulakan dengan hari yg ordinary gitu-gitu jak...
mcm hari2 biasa....aku cuba men-spesel-kan, tp spesel biasa jak kali...ahakss...
aku cuma ....mungkin lah..aku rasa aku rasa pudar...seperti ada yg missing....tp aku dak mo pikir lebih2...heee....suddenly, aku pikir, aku mo the next new year to be better...okeh, maybe diz is one of my resolution...aishhh....org tau sd...

*sedikit nota utk diriku yg comel d mataku nih :
- help yourself!
- never give up!
- u're beautiful! wah!!
- i believe in u!
- kamon llew! *quote po..
- shine like u always do!

love ,
me and u!