Tuesday, March 16, 2010

keboringan melanda...

uina...memang tahap dewa punya boring nih...
kenapa? ntahlah...aku just rasa kosong...semua pun kosong...
dari pagi sampai lah sekarang nih (jam menunjukkan kul 9.40 mlm), tiada lonjakan dlm
graph mood aku...mendatar.......
aku duduk ngadap laptop nih for hours, macam buat keja..maka tidak...
arghhhh....naseb baik jak aku masih bole merajinkan diri utk shower td...rasa fresh sikit...
kalo ndak aku mesti terjelepok atas sofa mengkhayal benda yg ndak-ndak.....
dalam rumah nih macam aku sorang jak tinggal....sunyi.....yang aku dengar bunyi kipas atas kepala aku nih jak.....kadang-kadang jak kucing maine coon kakak aku tu berbunyi....sekarang dia tgh tidur d beranda....
hmmphhh....buring ehh....
nih la nih aku mok mengeluarkan apa yg aku rasa d sini....


** belum makan nasik dari td pagi...perut nih aku isi ngan nestum and roti jak...tiba2 rasa mok p menapau d luar....huhuhu..

0 steps: