Wednesday, March 24, 2010

side income kenen..

heloooo....
how r uuuuu??
hehehe...
ntah kenapa dalam kepala aku nih asyik pikir money, money, MONEY...jak...
sepatutnya aku bz pikir pasal study aku yg d hujung tanduk nih...bengong!
tp, dak ble lah.....dak tenang aku kalo dak pikir pasal money..huhuhu

belambak suda web online money yang aku singgah...macam-macam jenis
suma pun aku sd register secara free...walaupun sebenarnya dak free pun benda2 nih
mok jugak kluar modal, tapi mmg gitu sudah kan kalo mok bisnes mana2 pun mesti mok ada modal....
oleh kerana aku teda modal lagi, aku just biar jak dululah...
tp last-last aku join secara sedikit serius pla satu program affiliate nih...
aku cuba lah kuarkan sedikit modal...try seja lah ....manalah tau kan hasil dia bulih tahan..
hehehe....baru hari nih aku upgrade p VIP account, aku sd ada money dlm penyata aku..
bole lah kampung-kampung org bilang..hehehe...sukurlah nak...kita tunggu lepas beberapa hari nnt...manatau pulang modal...

coba kamu klik di sini...klik jak bha, bukan ada yang menggigit pun

hah, apa lagi klik lah link d atas nih kalo kamu mok p intip2, intai2 web tuh..manatau kamu pun berminat, bulih buat money kan..heheheh....

** yang penting kamurang rajin n dak putus asa...ini kira kerja jugak nih...lagi ganda usaha lagi berganda-ganda lah hasilnya ...kan????