Monday, May 24, 2010

bosan neh..

bosan terus-menerus..lately. aku hampir lupa dengan tujuan sebenar aku pulang. yup. the main reason i'm back. haven't started it yet. penat shj perkataan yg terus menerus timbul d kepala otak aku nih...huih..gila ka dak penat kalo hari-hari begitu..tapi demi matlamat yang satu, aku paksa diriku untuk melebihi had kemampuan..walaupun hasilnya masih tidak kelihatan, aku blum boleh berhenti..biar penat macamana sekalipun, aku hadapi..ganjarannya nanti pasti memuaskan..
yah. memang bosan. kamu tidak bosankah?? aku rasa tahap kebosanan kamu belum dapat menandingi tahap aku. sebab haampir kamu semua bangun pagi untuk buat sesuatu, sesuatu yang harus kamu laksanakan...aku tahu aku suda mula babbling dak tentu...gtulah kalo aku rasa bosan, aku just cakap suka hati aku..
sebenarnya, sambil aku typing neh, malar jugak aku toleh belakang tengok ke arah tingkap dalam bilik neh...aku ada rasa kurang selesa dengan tingkap yg terbuka luas d waktu malam, apalagi ketika tidur...hehe...fobia kali, bukan jugak fobia lah tapi lebih kurang macam fobia..kalo aku tutup, gilak panass..kompom paling awal aku bangun..kuikui..

okeh, penat sudah tangan ku..




0 steps: