Saturday, May 22, 2010

it's been two days..

dua hari berlalu, maka telah dua hari jugaklah aku menjalani rutin yg super duper different dari biasa. kenapa different?? heheh...aku mok kasi rahsia bha nih..biarlah rahsia dulu.nanti-nanti lah aku heboh-heboh. oleh yg demikian, anybody yg telah tahu, tulung2 lah aku diam2 dulu ya..bukan apa, nanti kelak aku terkilan, susah jugak...huhuhu..=P..bha, apapapun, debaran semakin terasa yah! dalam beberapa hari lagi, one of my BFF akan menamatkan zaman bujang beliau.wah,wah,wah...aku pulak yg berdebar yaa..best,best, sebab i'm gonna be one of the bridesmaid...excited nih, i was hoping all of us we'll look sweet that day in purple shades gtue...jan marah....wahahaha...adeh, terlebiiih suda..hihihi..

itu saja buat hari ini yah!!
babai! ~muahcks!!

0 steps: