Wednesday, April 8, 2009

Re: Dream is sleeping toy ait..?

wuishhh.....
aku baru terbangun dari mimpi yg agak dahsyat dan memalukan dan *&^%$#$^&*)(!!....
naseb baek kakak jual mee goreng td dtg, sempat jgk aku membeli sebungkus mee goreng..phew..
(aik...kuar topik pla aku..sowy..)
i mean, naseb baek kakak tu dtg, lalu mengejutkan aku dari tidur yg tah keberapa kali suda utk pagi nih sejak jam 5 pagi td...
bangun kul 5 am, duduk temenung atas katil selama 5 minit..tumbang balik..
bangun lagi kul 5.45, trud ngadap lappy d meja...mamai2 selama 5 menit..naik katil again tumbang..
kul 6.15 agak terkezut aku bgn, sbb teringat kain berendam masuk 2 hari suda...trus p cuci kain..
abis cuci kain, jemurrrrr.....
kul 7, duduk depan lappy lagi...kali nih ada bukak buku...
c mary bangun, trus dia buat neskopi...wah!!aroma yg memikat hidungku...aku pun p cuci gelas bekas green tea 2 hari lalu dan masak air....
masak jak tu air...aku suda rasa sleepy....aiyoo.....p panjat katil lagi..lalu rebah tertiarap lah aku lena...sblm tu aku tgk jam kul 7.30 gtu lah..
maka bermulalah mimpi (*^*%$@%$&^*!!>..itu...
tiba2 aku sdg duduk dlm bilik tutorial....
ada beberapa kosmet yg len bersama sama duduk dlm kelas itu...
nama2 mereka adalah rahasia...sshhh...secret.......(nnt aku yg malu bukan mereka..)
dak pasti kelas utk subjek apa...
aku duduk paling belakang skali sebaris dgn 3 lagi mereka-mereka..
tanpa aku sedari aku telah melakukan sesuatu dluar jangkaan mereka juga diluar jangkaan ku sendiri..
sesuatu yg sangatlah tidak beradab, tidak sopan, tidak wanita, tidak sophisticated, tidak pelajar, tidak memikat, tidak sepatutnya lah....(vavik btul..)
selesai melakukannya baru kesedari mereka2 yg duduk sebaris dgnku agak terlopong d situ..
namun diriku ketika itu adalah tidak berperasaan langsung lalu menanyakan kepada mereka2 itu...why?? why kamu suma terlopong?? dgn mukak disgusted mereka tidak menjawab pertanyaan jujur ku ini malah mengumpat terang-terangan pasal tindakan ku tadi itu..
yg lebih vavik...)()&&^^#$%$&^&%*$%#$%^&(&(*!!!!! (ahaha...kod d sebelah ini ada maksud yg hanya boleh dijelaskan kepada certain org jak..)
uwaaaaaaaaa......setelah itu barulah aku terasa malu yg teramat sangat.....
pada ketika itu, aku adalah amat takut sekiranya suma itu adalah real belaka....

d saat kakak jual mee goreng dtg...aku tersedar lalu bersyukur kerana sumanya hanyalah mimpi semata...kalo ndak..dak ku mo p klas kul 10 nih nnt....