Thursday, July 16, 2009

what makes me happy?

hehe...tinggal seminggu saja lagi maka genaplah sebulan aku keja d sini. yep, aku still kelam kabut lagi in a few things, especially bila lao ban bagi keja bertubi-tubi dlm satu hari...hehe...bukan aku dak suka ada keja, uuiishh...lagi aku suka kalo ada keja, gilak ehh..keboringan tahap dewa-dewa owh kalo teda keja...pandai pause aku beberapa minit atas kerusi ala2 kerusi boss itu...sekarang aku sd ada berani mo menyanyi d ofis..dak kiralah bila aku sedang sendiri atau tidak...heheh...of course sambil diiringi lagu-lagu favorite aku yg berkumandang d corong speaker komputer ofis..perasaan worried yg ku simpan dr semalam bertukar happy apabila lao ban memuji ayat-ayat dramatis di dalam surat yg dikarang olehku..(ceh, surat formal ada ayat dramatis meh??)...sila baca dialog d bawah:

lao ban: okeh..okeh..ni ayat bagus sudah...d mana ko ambik nih ayat?
lulu: saya buat sendiri bos..
lao ban: owh...bagus..bagus...ko punya BM dapat A kah?
lulu: ahh..hehe..tidak lah bos..B seja...uinah...setiap kali pun bos mo relate ngan result aku nih..ahaha ini aku cakap dlm hati jak lah..

huh...lepas jak babak di atas nih, satu hari aku senang duduk d ofis tuh...huahuahua...

0 steps: